KLARAR VI DET?



Två år sen med Linnea, Saxen och Kimmie.

Påväg till Äpplarö från Blidö för kräftskiva när seglet sprack efter en distans haha. Men det gick ju bra ändå. Jag och Kim överlägger hurvida vi klarar av att segla ensamma till Grinda i helgen, vilket jag tror absolut att vi gör. Någon gång måste vara den första som Kim sa. Jag menade på att vi för fan är födda på havet, Kim är typ seglarinstruktör och jag är.. Jag är bara skön.

Egentligen är jag mest rädd för att navigera fel, köra på grund, styra och att motorn ska dö när man som mest behöver den, men annars gillar jag allt haha. Nä, har man klarat av att högfartnavigera med en stridsbåt så ska man nog klara en 7 meter lång segelbåt med en snurra på typ 5 hk. Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0