MRS BORDE

Jag vet att jag borde gått upp och gått till jobbet men va fan. Första dagen i skolan så får man faktiskt softa lite. Maja kanske kommer förbi en sväng så får vi väl sällskap till skolan.

I eftermiddag vankas det gym med mamma som ska köpa kort idag. Ser fram emot att bli lite fit igen. Sprang milen igår och det gick exakt på samma tid som sist. Lite högmodig fart i början och fick stanna några sekunder efter en språmgmarch upp för en backe för att inte nåt skulle komma upp.. Ska sätta mif i eftermiddag och göra upp ett schema för mitt liv.

Kommer hinna träna massa och jobba om nu det kommer behövas. Måste erkänna att det faktiskt känns lite skönt att komma igång igen. Men det är bara för att seglingen kommer rädda mig när det kommer vara som tuffast tror jag.

Spelningen går inte att rädda utan vi flyger ner runt den 10 oktober. Väldigt trist och sen förstör jag med säkerhet för resten av bandet. Men sånt är livet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0