SKA BARA TITTA LITEGRANN

Sneakade in på både Monki och Weekday efter jobbet. På monki ringde Kim och sa att hon tyckte sig ha skymtat mig så där hittade vi varann vid provrummen. Monki bjöd på mycket snygga saker. Hem följde ett randigt linne, vit oversize t-shirt och ett par chinos med hög midja i oidentifierbar färg. Vidare till Weekday och hittade klänningen Mathilda hade på sig igår som var så fin men i aprikos typ. En sväng på H&M är ett måste när man ändå är ute i köparsvängen men hittade inte så mycket utan bara en väska, vilket nog var tur.

Nu börjar pengarna tryta, 13000 kr har spenderats på lite oklara saker den här sommaren trots att jag varken rest eller haft några större utgifter. Riktigt bra kämpat om jag får berömma mig själv. Trist bara att allt nu är borta. Aja, har man jobbat hela sommaren måste man ju få unna sig ett eller annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0