MEN VAD DÅ?

Länge sen jag såg fram så mycket mot en helg.
Imorgon är en jättelång dag.
Hemska ämnen i skolan.
Sen repa.
Vilket självklart är jättekul.
(Nämnde jag att det gick skitkass på spelningen i söndags?
Ett skämt hur dåligt det gick.
Pinsamt.
Spela fel i varje låt.
Sjunga superduperjättemegakungligtfalskt.
Så var det iallafall.)
Sen ska jag gymma.
Klämma ut det där sista ur mina supermuskler.
Sen är det faktiskt fredag.
Fredag denna vecka är lika med buss ner till Borås.
Spelning med Hoffmaestro.
Baka lussebullar.
Koka knäck.
Återkommer om jag brände ner hela köket på den punkten.
Kanske lite vackra konstverk av marsipan.
Det är också en av mina starkaste sidor.
I mitt huvud är det redan fredag.
Ska nog börja leva så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0