FREITAG

typ inte en enda bra bild från fredagen.
middagen var snabbt överstökad.
två glas vin och lite paj efter en hel dags svält.
Matildorna dök upp först och sedan föll de andra på.
jag fick massor av mina saker från mina fina vänner.
hävde öl som aldrig förr.
mamma och thomas var med.
det var trevligt.
sedan for de flesta av oss vidare ner till söders hjärta och hängde lite och splittrades ännu mer där.
jag, Saxen och Kimmie gick till Bombardier på skyddsrummet.
att jag ens kom in är en fråga i sig.
dansade med saxen och träffade lite löst folk hit och dit.
hemgång i hyfsad tid.
ragglande hem.
kuddkrig.
sova drygt två timmar.

Some of my precious friends


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0