FUSIONJAZZ?

Alice och Anna har skrivit egna låtar. Det lät riktigt bra.
Jag känner pressen.
Men ska jag komma med mina depplåtar med deppmelodier till vårt lilla rockband. Nej.
Halvslött rep idag.
Alice orolig för att jag ska göra lumpen. Var borta ett helt år från bandet liksom.
Blir så glad att hon har stora planer för oss. och att hon är verkligt ledsen att inte jag kan vara med på spelningen.
Och att ersättaren bara ska spela flummiga solon á la Södra Latin. Dvs fusionjazz. Vad nu det är.
Men jag har förstått att det inte är någon höjdare. Alice gav smakprov och även jag blev orolig.
Ska peka med hela armen om det är sånt han kommer med.
Ska bli glad och skriva glada texter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0