ICKE LÄMPLIG

Ibland blir jag förbannad.
Det blev jag idag när jag fick reda på en sak.
En sak som är ganska väsentlig att veta.
Eller väldigt väsentlig.
Hela förra helgen på kursen och även denna har passerat medan jag och Saxen har varit lite extra övervakade.
Utan att veta om det.
Vi var tydligen IL.
Vad är IL då?
Jo. Icke lämpliga för vidare kurser inom sjövärnskåren.
Kunde de inte sagt det lite tidigare så hade jag inte lagt ner så mycket tid.
Befäl som inte vågar stå för de tycker.
Och inte informerar.
Usch.
Sitter här och är småbitter.
Kurs även nästa helg. Radar.
Inte mycket fritid här i livet nej.

Kommentarer
Postat av: Anne

student tid- arbets tid- tvättstuge schema opartisk.

2011-02-19 @ 04:53:51
URL: http://workoholic-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0