FOURTH FLOOR?

Så. Årets första "riktiga" rep avklarat. Det var bara jag, Alice och Anna närvarande dock. Raúl, nörden, är ute på Landsort och ringmärker fåglar en hel månad (udda intresse jag vet, men det är så vi är i mitt häftiga band, udda alltså), och Melvin vår lille sparv är på klassresa. Så only girls. Väldigt kul hade vi men helt klart underbemannade. Säger väl ganska mycket när jag spelade bas, jag som aldrig typ rört en bas i hela mitt liv. Men som sagt, sjukt kul man kan ha i en svettig replokal ovanpå stockholm bästa sushi så det alltid luktar fisk.

Nästa vecka kommer min ersättare inför spelningen. Ännu en från Södra Latin så man kan ju gissa hur duktig han är då också.

Raul, fågelnörden på bas, jag på gitarr och sång, Melvin (den lille sparven), på trummor, Anna på piano och Alice på Gitarr. Vi är faan häftiga bandet. Eller....

Fourth Floor YEAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0